tisdag 18 september 2012

Ny vecka och nya tag!

Inskolningsvecka nr 2. Tuffare tag! Dags att lämna honom och gå där ifrån.. Som jag fasat! Han gråter och vill jag ska stanna men har fullt förtroende för personalen så det känns helt okej. Visst gör det ont i hjärtat. Känns ändå bättre att lämna här än på vittra för jag vet att dom gör sitt yttersta för att få honom trygg och dom har tid för honom, och inte alls lika rörigt. Lämning och hämtning har blivit så mkt lättare!! Tar mig ca 10 min att gå till dagis ist för 40 min! Det underlättar för en stressad mamma!

Det vankas dop till helgen! Så har en hel del att fixa med i veckan. Nästa vecka ska jag ta tag i träningen igen när allt lugnat ner sig!

I helgen kom Stina och hennes mamma på besök, måste bara visa ett kort på de små grynen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar