torsdag 6 september 2012

Hungrig!

Ibland kan man drivas till ett nervsammanbrott.. Hungrig som bara den, stått och stekt pannkakor i cirkus en timme. Ellen hungrig, amma. Hugo hungrig, dukar fram mat till honom. Äntligen, nu ska jag äta! Hugo skriker MÖLK, ber honom vänta tills jag tagit mat.. Eller hur!? MÖLK!!!!! Jaja hämtar mjölk, fortsätter ta mat. Ellen skriker! Sätter mig till bordet för att äta. Får hundra frågor om pingvinerna på underlägget. Lätt irriterad! Tagit andra tuggan. Hugo ska ner vill inte ha mer mat. Har typ inte ätit någonting, ner ned ungen, torka och tack för maten. Ellen skriker, vägrar nappen. Fortsätter att äta. Hugo skriker - nej, tåg! Bobbo! ( vill byta film till byggare Bob) jag säger nej mamma äter kan vi ta det sen varpå han får ett bryt och tvunget ska se bobo...!!! Blodsockret har inte hunnit stiga riktigt och nervsammanbrottet är nära! 1-0 till mig, det blev inget filmbyte och jag åt upp min mat trots skrik från två håll!

1 kommentar:

  1. Heja dej! Du är grym! Agnes får såna bryt från och till! Kram

    SvaraRadera