måndag 6 februari 2012

My new look!!

Haft lite egentid idag, åkte till Båstad imorse för att lämpa av sonen hos mormor och moffe. Hade tid hos tandläkaren under fm och har fortfarande inte ändrat tandläkae så jag få köra till Båstad varje gång jag ska dit. I och för sig inte så jobbigt då man går dit vart annat år.. men folktandvården i Båstad är väl inte direkt kända för att vara super trevliga...så en flytt till folktanvården i Halmstad kommer att ske. Fick godkänt av tanläkaren trots mitt småätande av godis! Inga hål! Sen bar det av till Ängelholm där jag klipper mig, har en frisör där som jag har gått hos så länge jag kan minnas och vill inte byta! Lite små mäckigt när jag ska dit, bil och barnvakt måste fixas. Det blev klippning, lite kortare än innan och så ljusa slingor såhär inför den kommande våren! Underbart skönt att sitta still och läsa tidning när någon tar hand om en!


Så här blev resultatet!

H sover gott och mannen spacklar... jag ligger i soffan under en filt och tittar på tv. Familjen annorlunda...men hallå...hur orkar man!?!? Vill dom inte ha någon egentid överhuvudtaget, jag hade aldrig fixat så många barn! Och tänk att föda 10 ungar...! Nej tack två räcker fint! Svårt att tänka mig att man ger alla lika mycket kärlek och tid.

2 kommentarer:

  1. Jätte fint blev det. Längtar efter er så mycket. Kram

    SvaraRadera
  2. Du blev jättefin i håret!! Hoppas allt är bra annars! Kramar

    SvaraRadera