måndag 22 juli 2013

Jobb, trots & en underbar konsert

Hugo har stängt in sig på toaletten. Står och stampar med foten i golvet och säger dumma mamma, dumma mamma, dumma mamma. Slår i dörren, öppnar och säger dumma mamma och stänger igen 100 gånger. Kommer ut och står och stampar med foten. Han är arg. Han vaknade på helt fel sida idag. SUCK!
Detta trots driver mig till vansinne. Finns det inget slut!?
Här står jag och förbereder dagens aktiviteter med pannkakslunch och har god lust att skicka upp ungen på rummet och låta han sitta där resten av dan.
Efter en jobbhelg med MINIMAL sömn är jag trött, SÅ jävla Trött så att ögonen svider.

Men helgen har varit bra, riktigt bra. Har jobbat med ett härligt gäng, vi har varit ett bra team och haft roligt. Det var tydligen den lugnaste helgen dom haft i sommar. Tackar!
Erkänner att det är ganska skönt att "smita" iväg till jobbet och slippa alla duster här hemma!
Men att jobba kväll-dag är inte min grej. Jag är så beroende av min sömn.

I lördags efter att jag jobbat ett kväll-dag pass åkte vi till Göteborg, Ullevi för att se Robbie Williams. Lyssnar egentligen inte så mycket på honom men OMG...vilken konsert!!! Det bästa jag sett påLÄNGE! Har helt och hållet ändrat uppfattning om honom! Det VAR en magisk kväll!
Hade fått biljetterna av pappa och Pia i julklapp, vilken present! Tack snälla, snälla!

En ledig dag sen på det igen! Tur jag inte ska jobba heltid sen när jag kommer tillbaks på riktigt, det är fan inte humant med småbarn!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar