måndag 13 juni 2011

sliten mamma!

Då var jag tillbaks till verkligheten igen! Har nu gjort min första jobbhelg, långhelg dessutom. Gaahh!! Var det så jobbigt att jobba!!?? Var inte den lugnaste helgen att börja med heller. Övertid och överhoppade luncher... Ingen kul start men lika bra att bita i det sura äpplet! Hunnit tänka många gånger denna helg om jag gått och blivit trög under min mammaledighet.. känns verkligen som hjärnan varit ledig från "riktigt" arbete ett bra tag! Men efter en vecka på jobbet känns det som jag kommit in i det igen.
Hugo har varit förkyld och hostig i helgen och natten mellan lör-sön blev det bara 2 timmars sömn mellan arbetspassen...inte så konstigt kanske om man känner sig lite sliten som hårt arbetande mamma... :)
Nu blir det en dags ledighet innan vi ska på et igen! Hoppas på många timmars sömn inatt! Ögonlocken hänger tunga!

2 kommentarer:

  1. Var rädd om dig min käraste vän. Kul att se er idag. Ser framemot midsommarfirande med er! Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Styrkekram, lovar att du är den avdelningens bästa syrra ! Du har väl snart semester??? ;-)

    SvaraRadera