fredag 3 juni 2011

Hej Hallå jag lever!

Det har varit mycket senaste tiden så bloggandet har fått bli lidande! Det har varit en turbulent tid kan man lugnt säga! Som många redan vet så har min kära blivit opererad för blindtarmsinflm, lägligt nog dagen innan jag skulle börja jobba...! Bra tajming älskling!
Eftersom tarmsnutten var riktigt ful och irriterad och varade så fick han stanna ett par dagar extra på sjukhuset för antibiotikabehandling. Igår fick jag äntligen hem honom och familjen blev komplett igen! Höll nog på att dö av längtan där ett tag! Man är inte stark ensam!
I onsdags kom dagen D, jag började jobba igen efter 14 månaders mammaledighet. Efter att inte sovit ordentligt på tre nätter har jag känt mig som ett vrak. Inte konstigt med en liten försovning i morse! Efter tre inskolningsdagar får jag nu ett par dagars ledigt! Tror faktiskt man njuter mer av sin ledighet nu än vad man gjorde när man gick hemma!
Ikväll blir det ett glas rödtjut och soffhäng! Ska inte göra mer än jag måste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar