tisdag 25 mars 2014

Inbjudningarna är skickade!

Igår var det helt underbart väder. Vi var ute hela dagen och vårstädade trädgården, planterade penseer, påskliljor och pärlhyacint. Min mormor var här och hjälpte oss med rabatterna. Vad hade vi gjort utan vår egen trädgårdsmästare? Jag är inget jätte fan av trädgårdsarbete men jag tycker om när det är ordning och reda även i trädgården.
Idag är det isande kyla och spöregn. Är glad att det inte snöar iallafall.
Barnen har varit på förskolan/dagis hela dagen och jag har varit på utbildning om nya läkemedelsmodulen. Suttit framför en dator hela dagen, det är man inte van vid. Var nära att somna flera gånger under eftermiddan.
Nu är inbjudningarna skickade och vi har redan fått några "osa-svar" vilket ju är trevligt att få redan nu! Det närmar sig med stormsteg. Härom helgen var vi ute på Fjelldalen och kollade in stället en andra gång. Vi fick en rundvandring på slottet där de gäster som vill kan bo. Vi fick även se vandrarhemmet som ligger precis i närheten som höll hög standard tycker jag. Vi har redan fått in bokningar på rummen vilket känns väldigt kul! Vi har en hel del resande gäster och därför känns det bra att kunna erbjuda boende så nära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar